• بلوار فردوسی بین چهر راه فرامزر و مهدی پ 478
  • 05137632884
  • info@gmra.ir
    • صفحه اصلی
      • متن شما
      • متن شما
      • متن شما
      • متن شما
      • متن شما
      • متن شما
      • متن شما
        • متن شما
        • متن شما
    • موضوعات
      • متن شما
        1. متن شما
        2. متن شما
        3. متن شما
        4. متن شما
      • متن شما
        1. متن شما
        2. متن شما
        3. متن شما
        4. متن شما
      • متن شما
        1. متن شما
        2. متن شما
        3. متن شما
        4. متن شما
      • متن شما
        1. متن شما
        2. متن شما
        3. متن شما
        4. متن شما
    • فروشگاه
      • متن شما
      • متن شما
      • متن شما
      • متن شما
      • متن شما
    • دانلودها
      • متن شما
      • متن شما
      • متن شما
      • متن شما
      • متن شما
    • درباره ما
      • متن شما
    • پشتیبانی
      • متن شما
      • متن شما
      • متن شما
      • متن شما
    • ارتباط با ما
    کمیسیون رسیدگی به شکایات

    ماده 5- وظیفه کمیسیون رسیدگی به شکایات، رسیدگی به شکایات خریداران و مصرف کنندگان و گزارش بازرسان و ناظران موضوع ماده 52 قانون می باشد که از طریق اتحادیه به کمیسیون ارجاع می گردد.

    ماده 6- ترتیب رسیدگی در کمیسیون رسیدگی به شکایات:

    1- کلیه اشخاص می توانند شکایت و یا گزارش خود را در مورد تخلفات‌ صنفی، به اتحادیه‏ مربوط اعلام نمایند. اتحادیه‏ موظف است موضوع را ظرف مهلت دو روز کاری رسیدگی و به کمیسیون مذکور ارجاع نماید.

    2- کمیسیون رسیدگی به شکایات موظف است ظرف مدت یک هفته شکایات دریافتی را با حضور شاکی و متشاکی مورد رسیدگی قرار داده و نظر خود را طی یک هفته به اتحادیه برای اقدامات قانونی اعلام نماید.

    3- اتحادیه موظف است حـداکثـر ظـرف مدت سه روز کاری شکایت دریافتی و نظر کمیسیون را مورد بررسی قرار داده و در صورت احراز عدم تخلف فرد صنفی، یا انصراف شاکی، با اعلام مراتب، پرونده را مختومه نماید. و در صورت احراز تخلف و یا اعتراض شاکی، پرونده را از طریق واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف به سازمان تعزیرات حکومتی و یا ادارات تابعه آن در شهرستان ها برای رسیدگی ارسال نماید.

    اعضاء کمیسیون رسیدگی به شکایات اتحادیه:

    آقایان مرتضی آقایی - احسان مهرپویان - مهدی طوس منش - جواد فرخ زاده





    بازديد : 539 بار نمايش يافته است .

    کلمات کليدي : :
    user Avatar

    باسلام و خسته نباشید
    احتراما به اسحضار میرساند بنده مستاجرهستم و از املاک بابک واقع در بلوارطبرسی شمالی نبش 46 جنب متروطبرسی شاکی هستم

    بنده منزلی که دران سکونت داشتم که به فروش رفته بود و تاریخ 08/07 تخلیه کردم قرار بود رهن بنده رو به من بدهند

    املاک بابک با یک دروغی که به مالک من زدند مبنی براین که مستاجر مقداری از رهن رو برای تخلیه میخود مبلغ 5م به دروغ از مالک گرفتند ولی به من ندادند باتوجه به این که اول برج7 پول رو از مالک گرفتند بااین که بنده به کرات مراجعه کردم ولی به روی خودش نیاوردند کل مبلغ رهن بنده 17م بوده که بعد از کلی رفت و امد مبلغ 3650000تومان مانده که الان 15روزه که بنده منزل رو تخلیه کردم ولی هنوز پرداخت نشده چرا که بنگاه دار با توجه به معامله ای 2نفر مالک باهم انجام دادند و به اختللاف خوردند این وسط پول بنده رو بنگاه بابک نگه داشته تا اختلاف این دو حل بشه

    2نفر ماک با هم معامله کردند با خونه ای که بنده مستاجر بودم ولی این وسط پول منو بنگاه نگه میداره تا اختلاف این 2حل بشه

    بنده از املاک بابک به خاطر این بی انصافی و بی وجدانی و حق خوری و کلک بازی شاکی هستم و درخواست جبران خسارت و برگشت مابقی پول دارم

    از شما خواهشمندم به داد بنده رسیدگی کنید


    ارسال جوابیه ]

    زمان : چهارشنبه، 22 آبان ماه، 1398
     
    نام شما: [ کاربر جدید ]

    نظر:
    کد امنیتی
    کد امنیتی

      [ بازگشت ]
    static ©

    Designed & SEO by : Tadbir